Témakereső, unaloműző és időrabló netezés közben találkoztam két remek összeállítással - az egyikben megmosolygtató utaspanaszok, a másikban az utazók érdekes kérései-kívánságai voltak. A panaszokért köszönet a Thomas Cook dolgozóinak, a kéréseket pedig az ausztrál utazásszervezők gyűjtötték össze nekünk. Lássuk a (szerintem) legjobbakat, először a panaszok:
- Kérem jelezzék a prospektusokban, hogy a helyi boltok nem árulnak rendes kekszeket, pl gyömbérest és vaníliakrémest.
- A helyi boltosok lusták - mindig bezárnak délután, pedig gyakran kellett volna ilyenkor is vásárolnom. Be kellene tiltani a sziesztát!
- Indiai, goai nyaralásom során megdöbbenve tapasztaltam, hogy szinte minden étteremben van curry. Egyáltalán nem szeretem a csípős ételeket!
- Jelentkeztünk a vízi vidámparkos fakultatív programra, de senki sem jelezte előre, hogy vigyünk fürdőruhát és törülközőt!
- Egy hölgy felháborodottan hívta fel a szállodai szobájából a rendőrséget - állítása szerint őt a személyzet bezárta oda. Valójában csupán annyit történt, hogy félreértelmezte a "Ne zavarjanak" táblát.....
- A strand túl homokos volt.
- A homok színe nem olyan mint a prospektusban - ott sárga volt, a valóságban fehér.
- Étteremben jelezte a vendég, hogy a levese túl sűrű - éppen a hús mártását kanalazta...
- 5 euróért vettünk Ray-Ban napszemüvet egy utcai árusnál, de hamis volt!
- Senki sem szólt, hogy a tengerben halak is vannak. A gyerekek nagyon megijedtek!
- Nekünk, angoloknak 9 órát kellett repülnünk Jamaikára, míg az amerikaiak 3 óra alatt odaértek!
- A mi egy hálószobás apartmanunk jelentősen kisebb volt, mint a barátaink három hálószobás apartmanja!
- Az Önök feladata lenne tájékoztatni minket, hogy az utasok között zajos és rendetlen emberek is lesznek.
- Megcsípett egy szúnyog! Senki sem szólt, hogy ezek csípnek!
- A vőlegényemmel kétágyas szobát kértünk, de franciaágyasat kaptunk! Most Önök a felelősek, amiért teherbe estem. Ez egy kétágyas szobában nem történt volna meg!
- Kérem jelezzék a prospektusokban, hogy a helyi boltok nem árulnak rendes kekszeket, pl gyömbérest és vaníliakrémest.
+1, ami csak angolul működik, de úgy nagyon: The brochure stated: 'No hairdressers at the accommodation’. We’re trainee hairdressers - will we be OK staying there?
És most pedig a kérések, melyeket nem is olyan egyszerű teljesíteni:
- Egy utazó jelezte, hogy nem szereti a zöld színt, ezért a szállodái szobájából minden zöld tárgyat, dekorációt el kellett távolítani. Szerencsére a fürdőszobai csempe nem zöld volt!
- Van aki azt szerette volna, ha Las Vegas-i tartózkodása alatt még a wc-ben is játszhatna a félkarú rablón. Sajnos nem teljesülhetett a kívánsága, hiszen minden játékgépet bekameráznak, de a mosdóban ez értelemszerűen nem lehetséges.
- Egyedülló utazó jelentkezett hajóútra - szívesen "társult" volna mással, de feltételei voltak. Például azt kérte, hogy útitárs teszteltesse magát jónéhány fertőző betegségre (pl AIDS), illetve körömgombára. Továbbá ne horkoljon, és ne legyen túl könnyűvérű sem.
- Mogyoróallergiás utazó azt kérte, hogy a Sydney-London repülőjáraton senkinél se legyen mogyoró. Konkrétan azt kérte, hogy minden utazót és a személyzetet is vizsgáljanak át, nehogy valaki mogyorót csempésszen a fedélzetre. (A leleményes utazásszervező meggyőzte, hogy nyaraljon inkább belföldön, autóval...)
- Egy 60 éves hölgy kérdése: Mennyi cipőt vihetek magammal?
- Az utas hosszabb útra, 8 hétre utazott el, és azt kérte utazásszervezőjétől, hogy ezalatt vezesse az autóját, mi több vigye el szervizbe is. Egy Mercedes SL500-ról volt szó, az utazásszervező igent mondott...
- Férfi utazó kérdése: Mennyi alsónadrágot csomagoljon a feleségem nekem?
- Egyedül utazó gyermeknek foglalnának Montevideoba repülőjegyet. Mivel csak több átszállással lehet oda eljutni, az utazásszervező rákérdez, hogy mennyi idős pontosan a gyermek - a válasz: 5 hónapos. Amikor az anyuka megtudta, hogy ez sajnos nem megoldható, felháborodva kérdezte: nem gondoskodnának róla a stewardessek?
- Újszülött gyermekével tengerentúlra repülő édesanya azt szerette volna megtudni, hogy kell-e füldugót biztosítania a körülötte ülőknek?
- Egy utazó jelezte, hogy nem szereti a zöld színt, ezért a szállodái szobájából minden zöld tárgyat, dekorációt el kellett távolítani. Szerencsére a fürdőszobai csempe nem zöld volt!
És hogy ne csak az utazókon nevessünk, a végére egy kedves történet Nagy-Britanniából. Egy 62 éves hölgy szeretett volna elutazni Granadába, és törzsutaspontjai terhére foglalt repülőjegyet - telefonon keresztül. A vonal másik végén azonban félreértették kérését, és Granada helyett Grenada szigetére készült a foglalás. A tévedésre a hölgy csak akkor jött rá, amikor a repülőn utastársával beszélgetni kezdett. A személyzet azonnal intézkedett, és amikor a gépe St. Lucián megállt, visszautazhatott Londonba, majd onnan másnap tovább Malagára. A plusz költségeket (többek között az egy éjszakai szállást a gatwicki repülőtéren) a repülőjegyfoglalást készítő cég állta, sőt a "szerencsétlen" utazó további törzsutaspontokat is kapott, így a következő, új-zélandi repülőútját is ebből fedezhette....
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.