Kétféle utazó létezik: az egyik mindent alaposan eltervez. Előre tudja, melyik éjszaka hol fog megszállni, mit fog látni, tisztában van belépőjegyárakkal, éttermekkel, helyi rendezvényekkel. A másik kalandosabb típus: hagyja, hogy a hely szelleme és hangulata elragadja, nem foglal előre szállást, eszik ahol megéhezik, megnézi ami szembejön...
Az American Express az utóbbiak számára új szolgáltatást hozott létre. A Nextpedition első lépcsőjében 15 kérdésből álló kérdőívet kell kitölteni az utazónak - így felmérik utazási szokásait, érdeklődési körét. A továbbiakban utazási tanácsadóval lehet dátumot és költségkeretet egyeztetni - az utasra pedig csak a csomagolás feladata hárul.
Az utazás során az okostelefonra telepített alkalmazás "adagolja" az információkat - mindig csak annyit, amennyire éppen szükség van, azaz nem rontja el a holnapi nap meglepetését. Az utazó így a helyszínen nem vesztegeti idejét szálláskeresésre és programszervezésre, csak élvezi az újabb és újabb meglepetéseket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.