Valószínűleg az első olyan turisztikai iPhone-alkalmazás jelent meg, mely nem az utazóknak, hanem a cég dolgozóinak készült. Az American Airlines december közepén jelentette be, hogy elkészült JetAway elnevezésű iPhone, iPod Touch vagy iPad készülékeken futtatható alkalmazása.
A felhasználási területek közel azonosak a nagyközönség számára készítettel: a JetAway-t az alkalmazottak saját utazásaik során használhatják. Becsekkolhatnak a járatokra, ellenőrizhetik foglalásaikat, megnézhetik és e-mailen elküldhetik maguknak beszállókártyájukat, ellenőrizhetik a késéseket, indulási információkat, módosíthatják, törölhetik járatukat, és megtekinthetik a várólistás esélyeiket is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.