Flighttracking: gyerekcipőben

A minap nagyon vártam valakit haza, és ahogy ilyenkor szoktam, felmentem az induló reptér honlapjára, és figyeltem, hogy késnek-e induláskor. Aztán amikor onnan elindultak, akkor átmentem az érkezőre, és figyeltem, hogy mikor érkeznek. Ekkor jutott eszembe, hogy vajon létezik-e olyan oldal, ahol folyamatosan tudom követni a repülő útját. Google, flight tracking, és...

.... a jópár találatból kevés volt a (számomra) hasznos.

Csak az Egyesült Államokon belül mutat járatokat a flightaware.com, travel.flightexplorer.com és az ifly.com.

Egyáltalán nem működött a flightarrivals.com. Rossz eredményt adott ki az aeroseek.com,  és a légitársaság kódjánál három betűt kell megadni - szerintem még mindig a kétbetűs rövidítések használatosak gyakrabban.

A flightview.com adatbázisában nem szerepelt a Malév, de mivel a járat code-share volt, próbálkoztam a Finnair járatszámmal, arra viszont rossz eredmény jött ki (a járat szerintük nem ott repül, ahol szerintem).

A flytecomm.com oldalon három különböző módon adható meg a keresett járat adata, de ebből kettő nem adott ki értékelhető eredményt, a harmadik pedig csak annyit, amennyit a menetrendből amúgy is tudtam. (Az eredményt amúgy már a helloflight.com oldalon jeleníti meg.)

Az airtravelcenter.com oldalon a "tracking Europe" menüpont alatt egy menetrendet mutató Amadeus GDS-hez kapcsolódó ablak jelenik meg. Nem ezt kerestem!

A flightstats.com oldalon nagyjából használható eredményt kaptam (azaz mutatta a késést pl), de lassan frissült - a bud.hu oldalon már "on time" volt a járat, amikor itt még mindig késést jelzett. Nem működött továbbá a térkép sem....

A flightradar24.com térképe már egészen arra hasonlított, amire én kiváncsi voltam, szépséghibája, hogy csak bizonyos géptípusokat mutat, amikre a callsign alapján lehet rákeresni - ez laikus, családtagot hazaváró földi halandónak nem áll rendelkezésére. A térkép lefedettsége pedig korántsem teljes sajnos.... A térkép Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngészőben használható jól!

A bejegyzés trackback címe:

https://vojazs.blog.hu/api/trackback/id/tr62116131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kövess a Facebookon is!

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (7) 2014 (11) 2015 (14) 2016 (12) 2017 (14) 2018 (9) afrika (38) amerika (40) amszterdam (6) anglia (41) ausztrália (21) ausztria (23) ázsia (6) balaton (5) bali (9) bécs (6) belföld (28) belgium (9) bled (5) bor (6) börzsöny (7) brazília (11) budapest (26) családinyaralás (11) csehország (14) dánia (11) dél (23) dél afrika (8) dunakanyar (6) egyesült államok (30) európa (6) évforduló (5) facebook (6) fesztivál (9) film (8) focivb (27) focivébé (23) forgatási helyszín (8) forma 1 (12) fotó (11) fotók (6) franciaország (40) hajó (6) hajóút (5) hollandia (12) horvátország (6) hotel (50) húsvét (5) india (18) internet (13) iphone (5) irán (5) izland (6) japán (14) júliai alpok (6) kanada (18) karácsony (30) karib (21) kastély (5) kedvezmény (12) kenya (5) kerékpár (12) kilátó (5) kína (14) kirándulás (7) korea (7) környezetvédelem (14) különleges (19) kulturális főváros (8) las vegas (6) legnagyobb (5) lengyelország (9) london (14) magyarország (53) maldív (5) marketing (5) mexikó (19) múzeum (17) nagy britannia (11) németország (28) nemzeti park (7) new york (16) nyaralás (33) nyeremény (5) nyereményjáték (5) ökoturizmus (26) olaszország (21) oroszország (8) párizs (8) plakát (6) portugália (9) programajánló (12) programok (5) reklám (7) repülés (27) singapore (5) skócia (10) spanyolország (25) svájc (12) svédország (7) sydney (5) szálloda (63) szállodák (7) szeged (7) szilveszter (6) szingapúr (8) szlovénia (20) szokatlan (10) tata (6) technika (5) témapark (5) törökország (9) túrázás (9) turizmus (217) unesco (21) usa (67) utazás (452) utazási iroda (5) vár (5) videó (30) világörökség (55) vonat (15) weboldal (5) zene (9) Címkefelhő

Minden, ami utazás

Utazás minden viszonylatban és változatban. Ha velem szeretnél kapcsolatba lépni, itt megteheted: vojazsblog@yahoo.com

süti beállítások módosítása