Három turisztikai reklámfilmet, ha úgy tetszik imázsfilmet tettem mai posztomba. Az első, 4 perces film Európát népszerűsíti. Az EuroShorts „Európa – egy végtelen utazás" filmes pályázatot két szerb alkotó nyerte, aki némi zsebpénz és egy-egy Interrail bérlet birtokában le is forgathatták filmjüket. A film alapötlete egy a dobóckockás-utazós játék, erre fűzték fel az európai képeket - nézzétek meg, nekem nagyon bejött!
Az év elején az idei év fontos úti céljai közé soroltam Kassát - most pedig azt olvastam, hogy a Karlovy Vary-ban megrendezett Tourfilm fesztiválon a város imázsfilmje a 3 perces kategóriában 1. helyet ért el. Íme a győztes:
És a végére íme Magyarország új reklámfilmje, melynek címe: Think Hungary - More than expected. Leszámítva a hévizi tóban úszkáló hölgy úszósapkáját, nekem tetszik!
(A 90 mp-s verzió itt érhető el >>>)
UPDATE: a magyar film a berlini Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriájában második helyezést ér el. Gratulálunk!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.