Az ország nagy részén már lezajlott a cseresznyevirágzás. Egy kép erről, a Japan National Tourism Organisation weboldalán a "hónap képe" volt. Azt hiszem ennél többet nem tudok én sem mondani..... (a kép alatt rövid hír Japán idegenforgalmáról)
Japán új, turizmusban használt szlogenje: Japan. Endless Discovery. Nagyjából: Japán. Végtelen felfedezés. A korábbi Yokoso! Japan nem bizonyult sikeresnek. A Yokoso, japán üdvözlés - kb. "Isten hozott" - kevéssé ismert, így a legtöbb külföldi nem is értette. Japán erősíteni szeretne a turisztika terén: 2009-ben közel 19%-kal kevesebb külföldi (6,8 millió) látogatott a szigetországba, mint egy évvel korábban! A cél, hogy 2010-ben 10 millió külföldi turistát lássanak vendégül.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.