Az Egyesült Államok sokszínűsége miatt rengeteg utazót vonz - de ha a tendenciára figyelünk, akkor látható, hogy a világ többi országához képest csökken a fontossága. Míg 1992-ben az összes utazás 9,2%-a irányult az USA-ba, addig 2011-ben már csak 6,4%-a. Az okok legalább olyan sokszínűek, mint maga az ország, de az egyik legfontosabb ezek közül az egységes országmarketing hiánya. Meglepő vagy sem, eleddig az Egyesült Államokban nem létezett egy, az ország egészének desztinációmarketingjét irányító szervezet.
A Brand USA ezt az űrt próbálja betölteni - első lépésként új reklámkampány indítva. A hirdetések képeiben az USA-ra jellemző sztereotípiákat fedezhetjük fel, ötletesen újragondolva. A discoveramerica.com weboldal is a Brand USA fejlesztése - itt egy amerikai út megszervezéséhez szükséges minden fontos információ megtalálható.
Van dal is, hozzá csábító képekkel teli videóklip. A "Land of Dreams" című dalt "sokszínű" együttes kíséretében Rosanne Cash énekli (Ismerős a vezetéknév? Így van, Johnny Cash lányáról van szó!)
Azerintem nem is rossz - szerintetek? Kedvet csinál egy úthoz az USA-ba?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.